החלו העבודות לבנייתו של קמפוס מזרחי-טפחות בלוד

עפר גדנקן No Comments on החלו העבודות לבנייתו של קמפוס מזרחי-טפחות בלוד

במעמד יו"ר הבנק משה וידמן, המנכ"ל משה לארי, ראש העיר יאיר רביבו, ובכירים מהבנק ומעיריית לוד, הונחה היום (יום א') אבן הפינה לקמפוס הבנק בעיר.

צילום: דוברון עירית לוד
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

את דריסת הרגל הראשונה בלוד עשה מזרחי-טפחות ב-2011, עם הקמתו ואכלוסו של בניין משרדים בן 10 קומות (מט"ל), אליו הועברו ממרכז גוש דן שורה של יחידות מטה ובהן המרכז הטלפוני של הבנק, סניפי LIVE, חדר המחשב המרכזי, מרכז ההדרכה ועוד.

שאר יחידות המטה ובהם הנהלת הבנק, נותרו במגדל משה אביב ברמת גן, אליו עבר הבנק בשנת 2002.

לפני מספר שנים החליט דירקטוריון הבנק, למכור את המשרדים ברמת גן ולהניע תהליך שבסופו ירוכזו כל יחידות המטה בעיר לוד.

קמפוס הבנק בלוד יכלול מספר מבנים מחוברים עם משרדים בשטח של 50 אלף מ"ר. בנוסף, יהיו בו שטחי מסחר לשרות עובדי הקמפוס, מרכז הדרכה חדיש ומשוכלל, מספר חניונים, ושטחים טכניים. בסך הכול צפויים לעבוד בו כ-3,000 עובדים.

תכנון הקמפוס, שאותו תבנה חברת בסט, נעשה בהתאם לתקנים המתקדמים ביותר של בניה ירוקה (LEED) ורווחת העובד (WELL), וזאת על מנת לייצר סביבת עבודה בריאה ופרודוקטיבית עבור העובדים, עם דגש רב על נושא הפיתוח הסביבתי כולל גגות ירוקים.

במתקני הקמפוס ייעשה שימוש במערכות חדשניות לשיפור סביבת העבודה לצד מתקנים מתקדמים לרווחת העובד ובכלל זה חדרי כושר, מספר מתחמי הסעדה וקפיטריה, חדרי ישיבות מאובזרים במערכות המתקדמות ביותר, מערך הסעות שישלים את הסדרי התחבורה הציבורית ולמעלה מ-1,000 חניות לרכבים פרטיים.

סיום עבודות הבנייה, שעלותן מוערכת במאות מיליוני שקלים, ותחילת אכלוס הקמפוס מתוכננים לקראת סוף שנת 2025.

בטקס הנחת אבן הפינה שנערך הבוקר, ציינו יו"ר הבנק משה וידמן והמנכ"ל משה לארי, כי קמפוס מט"ל צפוי להיות מתקדם ומודרני בכל קנה מידה, ויעניק לעובדים סביבת עבודה מיטבית עם מעטפת היקפית יוצאת דופן בתחומי הרווחה והפנאי.

ראשי הבנק ציינו לשבח את מערכת היחסים המעולה עם עיריית לוד והעומד בראשה. "אנו משוכנעים שהקמת קמפוס הבנק בלוד תתרום משמעותית להתפתחותה של העיר בכלל, ולהפיכת האזור שבו ישכון הקמפוס החדש של הבנק, למרכז עסקים אטרקטיבי, תוסס ומתקדם, בפרט".

ראש העיר יאיר רביבו אמר, כי הנחת אבן הפינה מהווה הצבעת אמון מובהקת של מזרחי-טפחות בלוד. "זהו צעד היסטורי המהווה נדבך וציון דרך חשובים בעתידה של העיר לוד כמרכז עסקים, תיירות ומגורים בטבורה של המדינה. לוד עוברת מהפך שמתבטא בבניית שכונות חדשות לצד פרויקטים של התחדשות עירונית עם עשרות אלפי יחידות דיור, ובנוסף מפתחת אזורי תעשייה, פארקי עסקים ומרכזים מסחריים רחבי ידיים".



0 תגובות